בית הספר להפקה - כאן לומדים להפיק אירועים בלתי נשכחים

למי הקורס מיועד?

חושבים שאתם מסוגלים להיות מפיקים ?
נדמה לך שאתה מסוגל לשלוף פתרונות קריאטיביים בזמן אמת בשטח, לגרום למדינה שלמה להצביע ברגליים ולהגיע לאירוע שלך, לנהל שבע שיחות טלפון במקביל, לאשר פרסומים, לראות את תמונת האירוע בשלמותה, להנהיג ולהוביל כל הדרך מבריף לקוח, לפתרון קריאטיבי חווייתי כל פעם מחדש בשטח. אם כל זה מלהיב אותך ולא מפחיד אותך, אז אתה מתאים ללימודי ההפקה!

קורס ניהול והפקה

חשיבות ענף ההפקה, חווית השטח של המותג או של העובד עלתה מאוד בשנים האחרונות. חברות רבות מגדילות תקציבים לפעילות השיווק שחוויתי, עיריות ומועצות מקומיות הבינו את חשיבות מיתוג הערים בעזרת חוויות האירועים, ורווחת העובדים באירועים חשובה היום יותר מתמיד. גם אירועים פרטיים הפכו מזמן ל”הפקה”, חתונה מושקעת יותר מ”החדרת מוצר” של חברה מסחרית. לימודי ניהול ההפקה הינם הכרחיים לכל מי שחולם לעסוק בתחום או שזרועותיו מחוברות לאירועים, קד”מ או רווחה, בכל ארגון שבו מבצעים פרוייקטים חווייתיים באופן קבוע הופך הידע והיכולת לראות את התמונה בשלמותה לחיוני ולגורם קריטי בהצלחת כל פרויקט.

אז מיהו המפיק?

מפיק הוא זה שמחזיק ביד אחת את כל הקצוות ומושך אותן אחריו, המפיק הוא לב ליבו של כל פרויקט, הוא חייב להצטיין ביצירתיות מחשבתית ואסרטיביות משכנעת.המפיק משתמש בטכניקות שונות על מנת להעביר את המסר החוויתי או רק את החוויה הרצויה ללקוחותיו. המפיק חייב לשלוט בכל מדיות הפרסום, להיות מעודכן כל עת בכל החידושים לאירועים החל מהגברה ותאורה ועד מסכים מסתובבים, אטרקציות, אמנים, תכנים וכל דבר חדש שזז באירועים, תערוכות וקד”מ בארץ ובעולם.

למה ללמוד אצלנו?

לימוד עיצוב והפקת אירועים הכרחי לכל מי שחולם לעסוק בתחום או שזרועותיו מחוברות לאירועים, קד”מ או רווחה. הקורס, בשונה ממתחריו הינו הקורס המקיף ביותר להכשרה מקצועית של מפיקים לכל סוגי האירועים: פרטיים ומסחריים, ציבוריים וממלכתיים, קטנים והמוניים.

בית ספר להפקה – בשיתוף המכללה העסקית לשכת המסחר

חושב שאתה מסוגל להיות מפיק?
נדמה לך שאתה מסוגל לשלוף פתרונות קריאטיביים בזמן אמת בשטח, לגרום למדינה שלמה להצביע ברגליים ולהגיע לאירוע שלך, לנהל שבע שיחות
טלפון במקביל, לאשר פרסומים, לראות את תמונת האירוע בשלמותה, להנהיג ולהוביל כל הדרך מבריף לקוח, לפתרון קריאטיבי חווייתי כל פעם מחדש
בשטח. אם כל זה מלהיב אותך ולא מפחיד אותך, אז אתה מתאים ללימודי ההפקה!

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם
סגירת תפריט